ПРАКТИЧНИЙ ОНЛАЙН-ФОРУМ:
Фінансова та ділова англійська.
Активне входження до національного та міжнародного бізнесу Європи та Азії
Серія тематичних кейсів та методик від найкращих експертів-практиків.
Діловий по-діловому та для діла!
МЕТА ФОРУМУ:
донести очевидну високу значущість та професійну необхідність ділової англійської мови в сучасних умовах для виживання та розвитку як фахівців, так і бізнесу.
Англійська дуже скоро може набути статусу мови ділового спілкування в Україні. Прем'єр-міністр України Денис Шмигаль розповів, що таку нагоду обговорили на урядовій нараді.
Так історично склалося, що глобалізація бізнесу відбувається «англійською мовою».
"Наразі Кабінет Міністрів опрацьовує відповідну законодавчу ініціативу. Англійська сьогодні використовується у діловому спілкуванні у всьому цивілізованому світі, тому надання їй такого статусу в Україні сприятиме розвитку бізнесу, залученню інвестицій та прискоренню євроінтеграції України", - йдеться у повідомленні.
Зазначається, що профільним міністерствам дане завдання розробити пропозиції та оформити відповідні документи.

Очевидно, що йдеться саме
про бізнес-англійську.
Навіщо вчити бізнес-англійську?
Застосування бізнес-англійської
Кому потрібна бізнес-англійська?
Навіщо вчити бізнес-англійську?
Знання бізнес-англійської - це не просто ваш додатковий ресурс, а зірваний джек-пот в еквіваленті кар'єрних можливостей.
Бізнес зацікавлений у пошуку фахівців, які мають скіли у веденні ділового листування, проведенні аналітики, складанні фінансової звітності, спілкуванні з клієнтами та партнерами, рекрутингу англійською тощо. При цьому бізнес-лексика відрізняється від звичного small talk термінологією та підходами до комунікації.
У яких робочих ситуаціях і як можна застосовувати бізнес-англійську?
  • Складання резюме
  • Проходження співбесіди
  • Ділова переписка
  • Спілкування з рекрутерами (LinkedIn)
  • Ідіоми для використання в робочому середовищі
  • Підвищення кваліфікації та здобуття міжнародних дипломів
  • Бажання розпочати бізнес-діяльність закордоном
  • Ви вже ведете бізнес з іноземним партнером, але потребуєте поглибленого розуміння ділової англійської для прийняття важливих рішень.
Кому потрібна бізнес-англійська?
  • співробітникам готельного та ресторанного бізнесу;
  • спеціалістам з логістики;
  • фармацевтам;
  • бухгалтерам, банківському персоналу, працівникам фінансової галузі;
  • юристам та підприємцям;
  • працівникам сфери реклами та маркетингу;
  • спеціалістам сфери ІТ;
  • працівникам сфери обслуговування клієнтів;
  • працівникам відділів із підбору персоналу;
  • учасникам переговорів та зустрічей.
З бізнес-англійською ви розширите свої можливості у:
комунікаціях, переговорах;
листуванні та офісній культурі;
взаємодії з клієнтами та партнерами;
розробці документів та складанні звітів;
телефонних дискусіях;
роботи із контрактами.
Програма та розклад форума:
На завершення форуму шляхом анонімного голосування всі слухачі зможуть брати участь у визначенні ключових тьюторів, з якими в серпні 2022 року ALTERRA запускатиме поетапні програми професійної бізнес-англійської мови різних рівнів складності з отриманням міжнародних дипломів та/або сертифікатів.
Ольга Чередніченко
Топ 5 ресурсів для вивчення бізнес англійської самостійно
План вебінару:
1. Знайомство та План вебінару.
2. Короткий огляд. З чого складається англійська мова: навички (читання, говоріння тощо) та системи (лексика, граматика тощо).
3. Постановка мети вивчення бізнес англійської. SMART ціль.
4. Огляд ресурсів та підручників з бізнес англійської мови, з якими можна працювати самостійно з конкретними рекомендаціями як це робити.
Будуть: корисні підписки в соцмережах, сайт із готовими уроками, ресурси для співбесід, аудіювання та граматики.
5. Кейс. Розбираємо новину "UK economy shrinks by 25%".
Завдання 1. Бізнес лексика зі статті, можна порівняти з визначеннями.
Завдання 2. Прочитати новину та позначити пропозиції true/false. Відповіді розбираємо разом. 6. Відповіді на запитання
Інесса Сорока
Describing a company profile┃Презентабельний опис профілю компанії.
Describing a company profile
a) Discussion: different types of companies and businesses
b) Video 1: A Company Profile (answering the questions and drilling the vocabulary on a company's background)
c) Video 2: First impressions of a company (answering the questions and drilling the vocabulary on a corporate structure)
d) Video 3: An interview with the company director (answering the questions and drilling the vocabulary on the departments and their responsibilities)
e) Discussion: Comparing the current or previous company (similarities and differences)
f) Presenting the company (summarizing all the vocabulary)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Опис профілю компанії
а) Обговорення: різні типи компаній і підприємств
б) Відео 1: Профіль компанії (відповідь на запитання та вивчення словникового запасу про компанію)
в) Відео 2: Перші враження про компанію (відповіді на запитання та поглиблення словникового запасу про корпоративну структуру)
d) Відео 3: Інтерв'ю з директором компанії (відповідь на запитання та розширення словникового запасу про відділи та їх обов'язки)
e) Обговорення: порівняння поточної чи попередньої компанії (подібності та відмінності)
f) Презентація компанії (узагальнення всього словникового запасу)
Наталья Мосьпан
Гроші. Банк. Як це працює?Money. Bank. How it works.
1. Організаційна структура банку.
2. Банківська виписка.
3. Упорядкування персонального бюджету.
4. Систематизація часів англійського дієслова (активна застава, дійсний спосіб).
-----------------------------------------------------------------------------------
1. Organizational structure of the bank.
2. Bank statement.
3. Drawing up a personal budget.
4. Systematization of the English verb tenses (active voice, indicative mood).
Cвітлана Мединська
Professional Communication across Borders: How to Find a Common Language"┃ Професійне спілкування "через кордони": як знайти спільну мову
Plan
1. Socialising with foreigners:
a) Difficulties and strategies to deal with them: a quiz and tips.
b) Networking and small talk: safe topics and useful language.
2. Doing business internationally:
a) Culture questionnaire.
b) Visible and invisible aspects of culture. Why are we so different?
c) Doing business with other cultures: experiences and tips.
3. International meetings:
a) Vocabulary quiz.
b) Expert views.
c) Meetings in different cultures (matching the experiences with the aspects of culture).
4. Virtual discussion: Aspects of my culture that a business visitor might find unusual or difficult.
--------------------------------------------------------------------------------------------
План
1. Знайомство та спілкування з іноземцями:
а) Труднощі та стратегії для їх усунення: квіз та рекомендації.
б) Нетворкінг та розмова при знайомстві на діловому заході: безпечні теми та корисні фрази.
2. Ведення бізнесу на міжнародному рівні:
а) Квіз про культуру.
б) Видимі та невидимі аспекти культури. Чому ми такі різні?
в) Ведення бізнесу з іншими країнами: ситуації та рекомендації.
3. Проведення міжнародних зустрічей:
а) Лексичний квіз.
б) Думка експертів.
в) Проведення зустрічей у різних культурах (відображення аспектів культури у реальних ситуаціях).
4. Віртуальна дискусія "Аспекти моєї культури, які можуть здатися незвичайними та складними при веденні бізнесу".
Ірина Міровая
Авторська методика ефективного вивчення бізнес-анлійської для професійного рівня використання
1. Захоплююча методика (від слова «захоплювати як у дитинстві») з реальним результатом. У чому суть моєї універсальної та ефективної методики, яка призводить до відмінних результатів. Дорослі, діти, у групах, індивідуально – не має значення. Ні вік, ні статус, ні відсутність вільного часу не є важливим. Ви коли-небудь чули, що таке вчитися із задоволенням, плюс мінімум зусиль. Тобто, яскраві та зрозумілі схеми + детальне пояснення структури мови, розроблені таким природним чином, де мозок включається в роботу легко та не перевантажується. А значить – втома вас не відвідує. Істина в тому, що ви отримуєте правильні знання, щоб згадати свій природний ресурс, і починаєте його застосовувати.
2. Приклад з демонстрацією, як працює методика. За бажання студентів, включення до практики «говоріння» відповідно до рівня. Можлива гра в групі, з цікавою темою на вибір: «інтерв'ю», «міні-презентація» etc.
3. Рекомендація на майбутнє як працює домашнє завдання розміром «з піщинку» і що відбувається, коли мозок перевантажується як у школі/університеті тощо
ВАРІАНТИ УЧАСТІ
⬥⬥⬥
Онлайн-участь без запису та матеріалів з можливістю ставити запитання у чаті під час форуму
БЕЗКОШТОВНО
⬥⬥⬥
Онлайн-участь з можливістю ставити запитання в чаті, отримання записів та робочих матеріалів кожної онлайн-зустрічі.
Електроний сертифікат ALTERRA на 8 академ.годин.
13$
Придбавши цей захід Ви не тільки розвиваєте себе і вкладаєте гроші та час у своє майбутнє, а й допомагаєте ЗСУ, чим пришвидшуєте нашу загальну перемогу.
Реєстрація на участь у форумі
Заповніть форму нижче та ми зв'яжемося з Вами.
Увага! Вебінари будуть проходити англійсько-російською мовою.
ПИТАННЯ ТА ВІДПОВІДІ
Чи будуть записи вебінарів?
Відповідь:
Так, всі учасники, які підключились до форуму на платній основі отримують запис та всі матеріали в цей же день або наступного дня на електронну адресу
О котрій годині проходять вебінари? Та чи будуть доступні записи зустрічей?
Відповідь:
Всі вебінари форуму починаються о 12.00 та будуть тривати 1-1,5 години.
Всі записи та матеріали відправляються в цей же день або наступного дня на електронну адресу учасника
Чи зможу я повернути кошти у разі чого?
Відповідь:
Замовник має право відмовитися від надання послуг після участі у першому вебінарі з циклу вебінарів, який передбачає 3 і більше онлайн занять, та повернути повністю оплачену ним суму за участь у циклі вебінарів на вибрані теми у разі, якщо цей формат (онлайн) не був ним сприйнятий. Для цього протягом двох робочих днів після проведення першого вебінару Замовник має надіслати письмову заяву з аргументованою відмовою на електронну пошту office@alterrafin.com.


Умови повернення грошей:

1. Повернення грошей здійснюється лише за послуги з проведення онлайн вебінарів. Повернення коштів інші послуги, зокрема за записи занять, не проводяться.

2. Повернення грошей здійснюється лише за умови онлайн участі у першому вебінарі з циклу вебінарів, який передбачає 3 і більше занять і у разі, якщо онлайн формат участі не був сприйнятий Замовником.

3. Запросити повернення грошей можна лише протягом двох робочих днів після проведення першого вебінару.

4. Повернення коштів провадиться за вирахуванням комісії платіжних систем.

5. При платежах карткою VISA та MasterCard гроші повертаються на ту саму картку, з якою було здійснено платіж. Після того, як Виконавець повертає платіж, гроші з'являються на карті протягом 3-х банківських днів. Зверніть увагу, що цей платіж не з'являється у виписках по карті, а просто збільшується сума на карті. Такий тип повернення доступний лише протягом 30 днів після оплати.

6. Якщо оплата була через webmonеy з деякого гаманця, то повернення проводиться на цей же гаманець.

7. Гроші повертаються за тими самими реквізитами, з яких було здійснено оплату послуг.

8. У разі, якщо оплата була зроблена фізичною особою через відділення банку, то гроші можуть бути повернені одним з наступних способів:

- На дебетову карту будь-якого банку України. При цьому Замовник повинен надати всі реквізити для надсилання грошей на свою картку, а саме: найменування одержувача, IBAN, призначення платежу, номер картки, ПІБ власника картки.

- Іншим способом, який буде зручний для обох сторін.

9. Для повернення грошей юридичним особам або ФОП необхідно надати листа про повернення коштів. При цьому кошти будуть повернуті на розрахунковий рахунок, з якого була здійснена оплата за послуги.

10. Повернення оплати провадиться протягом 30 днів з моменту подання заявки.

11. У разі скасування послуги з ініціативи Виконавця грошові кошти можуть бути повернені Клієнту одним ним зазначеним вище способом, при цьому Виконавець має право запропонувати Клієнту замінити скасовану послугу на аналогічну.

Made on
Tilda